Kuu kaubamärk | Puristaja OÜ omanik Egon Hütt: et turul püsida ja oma brändi kaitsta, tuleb iga päev pingutada
Kuidas jääda ettevõtjana ellu turul, kus konkurents on kõva? Meie värske kaubamärgiloo persoon, ehitusvallas tegutsev Egon Hütt on hea näide, et see on võimalik, kuid kaugeltki mitte lihtne.
„Elame päris karmis maailmas, kus turul püsimiseks pead iga päev pingutama nii töö kvaliteedi kui brändi loomise ja kaitsmise nimel,“ tõdeb kahe aastaga eduka äri üles ehitanud Hütt. Ettevõtja usub seejuures, et oma kaubamärgi registreerimine mängib ettevõtte käekäigus olulist rolli – kaubamärk annab ärinime kõrval lisakaitse brändi kuritarvitamise vastu ja aitab tihedas konkurentsis silma paista.
Esitleme meie augustikuu parimat kaubamärki:
Kaubamärk kuulub ettevõttele Puristaja OÜ ning kaitse on märgiga saadud soojusisolatsioonimaterjalidele ja hoonete soojustamisele.
Vestlesime Puristaja OÜ looja ja juhi Egon Hütiga tema ettevõtja-teekonnast, humoorika brändinimeni jõudmisest ning sellestki, kuidas kaubamärgi kaitsmine tema ärile hoogu on lisanud.
Minu ettevõte sündis kaks aastat tagasi. Mõte idanes, kui töötasin polüuretaanvahu paigaldajana. Algul lihtsalt huvi pakkuv ala muutus kiiresti südamelähedaseks. Asjade loomulik käik oligi luua oma äri.
Puristaja põhitegevus on PUR-vahu paigaldus. Lisaks pakume täislahendusi, mis muudavad maja soojapidavamaks, näiteks vundamentide lahtikaevamist ja soojustamist, hüdroisolatsiooni paigaldust, drenaaži ehitust jms.
.
Fotod: Kaisa Keizars-Aron
Puristaja nimi kargas mulle pähe tegelikult juba siis, kui ala alles õppisin. Alguses oli täiuslikku töötulemust keeruline saavutada. Vahuga kaetav pind ei jäänud sile, vaid ebaühtlane ja konarlik – nagu puristatud. Lisaks haakub see sõna hästi teenuse sisuga ehk seostub kohe PUR-vahuga.
Kaubamärk peab minu meelest olema meeldejääv. Puristaja seda on: kerge huumori hõnguga ja samas töö iseloomu selgitav.
Ettevõttel on kleebistega buss, mis äratab sageli tähelepanu. On pildistatud, samuti helistatud sooviga saada soojustust. Valgusfoori taga seistes olen kuulnud mitmeid huvitavaid fraase inimestelt ülekäigurajal, näiteks „Mis sa puristad“ või „Näe, vaata, puristaja“.
Enam kui kindel on see, et alati köidab nimi tähelepanu ja toob inimeste näole naeratuse ehk täidab oma eesmärki hästi!
Kaubamärk sai registreeritud, sest see annab eelkõige kindluse. Elame tegelikult päris karmis maailmas, kus turul püsimiseks pead iga päev pingutama nii töö kvaliteedi tagamiseks kui ka brändi loomise ja kaitsmise nimel. Ma ei soovi, et keegi saaks rikkuda seda, mis ma olen üles ehitanud, või kasutaks minu tööd kuidagi kurjasti ära. Kindlasti on hea kaubamärk registreerida ja sellega neid riske maandada!
Minu ettevõte ei müü ju ainult vahtu, vaid ka kvaliteetset suhtlust, kellaaegadest kinnipidamist jm. See on kõik see, mida Puristaja kaubamärk aitab mul pakkuda ja mille abil uued ja olemasolevad kliendid oskavad teha valiku paljude PUR-vahu paigaldajate seast.
Oma kaubamärki saad registreerima asuda Patendiameti e-teenuste portaalis. Kui vajad nõu, siis kirjuta meile aadressil kaubamark@epa.ee või helista telefonil 627 7937.
Eelmise kuu kaubamärgilugu loe meie ajaveebist!
Kuu kaubamärgi lood valmivad koostöös Euroopa Liidu Intellektuaalomandi Ametiga (EUIPO).