Kuu kaubamärgi LUMIORAVA omanik Andres Randma: kaitstud kaubamärk on selge signaal, et meie bränd on originaal

Meie südasuvises kaubamärgiloos on seekord kerge talvine noot. Eesti (ja nüüd ka Soome) turul tegutseb nimelt väike, aga söakas tegelane Lumiorav, kelle missioon on turgutada nii tavainimeste kui ka sportlaste vaimu ja füüsist.

Registreeritud kaubamärgina annab see ettevõtjale ka kindluse, et tema bränd ja tooted on tõhusamalt kaitstud pahatahtlike kopeerijate eest. „Kaitstud kaubamärk saadab tarbijale selge signaali, et meie bränd erineb sisult ja kvaliteedilt täielikult võimalikest koopiatest,“ on kaubamärgi looja ja omanik Andres Randma veendunud.

Esitleme meie juulikuu parimat kaubamärki:

lumiorava

Kaubamärk on registreeritud Euroopa Liidus ning Lumiorav OÜ on sellega saanud kaitse teraviljatahvlitele, -batoonidele ja vetele.

LUMIORAVA lugu jagas Patendiametiga kaubamärgi looja, ettevõtte Lumiorav OÜ asutaja ja juht Andres Randma.

Lumiorava lugu sai alguse magneesiumitoodete loomise ja turuletoomisega 2015. aastal. Alguses oli tegemist no-name kontseptsiooniga ning kasutasime lihtsalt magneesiumile viitavat domeeninime ja e-poodi. Pärast kolmeaastast tegutsemist oli aga selge, et suuremaks kasvuks tuleb ehitada üles tugev bränd ja nii viiski üks öine ajurünnak Lumiorava sünnini.

Oli selge, et suuremaks kasvuks tuleb üles ehitada tugev bränd.

Lumiorava brändi alt oli plaan hakata turustama uut toodet, mis mõeldud laiale sihtgrupile nii oma toime kui hinna poolest. Ideid oli mitu, aga kõige elujõulisemaks osutus mõte luua Eesti esimene magneesiumivesi, mida võivad tarbida absoluutselt kõik (noored, sportlased jt).

Sellega kaasnes põnevaid väljakutseid, aga ka palju tööd. Lumiorava magneesiumivesi sündis juba aastal 2019, kuid pudelisse jõudis alles 2020 kevadel.

lumiorav     lumiorava

Meie toode on tunnustatud Eesti Joogifestivalil tiitliga Parim Eesti Jook, kuldmedaliga 2021. ja 2023. ning hõbemedaliga 2022. aastal. Lisaks valiti see möödunud aastal Eesti parimaks sauna-aasta joogiks.

Brändi ja toote on kliendid väga hästi vastu võtnud ja sooja tagasisidet tuleb pea iga päev!

Kes on Lumiorav?

Kaubamärk on ühelt poolt inspireeritud magneesiumi valgest värvusest, teisalt suuremast vitaalsusest ja füüsilisest võimekusest, mida selle kasutamine aitab saavutada. Seda sümboliseeribki meie vapiloom orav, kes oma pisikese keha kohta on erakordselt võimekas ja elegantne. Samas on ta ka ülimalt sõbralik ja humoorikas tegelane ning see klapib meie kuvandiga.

Kaubamärgil olev kujutis on sõnalise osa loogiline jätk – valge käbi. Logo kujundusse on panustanud erinevad disainerid.

Kaitstud kaubamärk on relv kopeerimise vastu

Lumioraval on Euroopa Liidus seejuures kaks registreeringut. Esimesena registreerisime kaubamärgi LUMIORAV ja nüüd värskelt ka nimekuju LUMIORAVA. Viimane registreering sai tehtud eelkõige Soome turu jaoks – soovisime, et brändi tähendus oleks ka Soome tarbija jaoks mõistetav. Tänaseks olemegi ka Soome turul kanda kinnitamas.

Kaubamärgi registreerimine annab kindluse, et see, mida üles ehitame ja loome, on paremini kaitstud.

Kaubamärgi registreerimine annab meile kindluse, et see, mida üles ehitame ja loome, on paremini kaitstud. Samuti saadab see tarbijale signaali, et meie bränd erineb sisult ja kvaliteedilt täielikult võimalikest koopiatest.

*Fotod: Lumiorav OÜ

 

Oma kaubamärki saad registreerima asuda Patendiameti e-teenuste portaalis. Kui vajad nõu, siis kirjuta meile aadressil kaubamark@epa.ee või helista telefonil 627 7937.

Eelmise kuu kaubamärgilugu loe meie ajaveebist!

Kuu kaubamärgi lood valmivad koostöös Euroopa Liidu Intellektuaalomandi Ametiga (EUIPO). 

Mari-Epp Tirkkonen
Mari-Epp Tirkkonen

Kaubamärgiosakonna peaekspert

Autentimine ID kaardiga