Huvi isikunimede kaubamärgistamise vastu võiks Eestis olla oluliselt suurem
07.03.20230 kommentaari

Mõeldes nimele kui brändile meenuvad esmalt erinevad artistid. Tegelikult kasutab oma nime kaubamärgina igaüks, kes enda nime alt tooteid-teenuseid pakub ja ihkab olla tuntud just oma nime vahendusel. Paraku ei kiputa Eestis sellistele tähistele kaubamärgikaitset taotlema.

Mis muudab ettevõtte nime "ilusaks"?
15.03.20210 kommentaari

Mõni päev tagasi kirjutas Postimees, et Keeleameti algatusel valitakse taas aasta ilusaimaid eestikeelseid ettevõttenimesid. Kuigi ilu või eestikeelsus ei ole kaubamärgi registreerimise eeltingimused, on siiski üks salajane koostisosa, mis muudab kaubamärgi „heaks“ või „tugevaks“, nagu kaubamärgižargoonis öeldakse. Ehk ei ole pelgalt kokkusattumus, et sama omadus iseloomustab ka mitmeid varasemate aastate kauneimaks kuulutatud ärinimesid.