Märtsikuu parima kaubamärgi HOOG omanikud: oma kaubamärgi kaitsmine kinkis meile sügava une!
25.03.20240 kommentaari

Emadepäev on küll alles saabumas, ent emade tarkusest on põhjust rääkida ka selle kuu kaubamärgiloos.

Muusikamaailma Hunt Kriimsilmad: Mihkel Sirelpuu ja Anton Must on kaubamärgi SMUUV üles ehitamisse pannud oma hinge ja vaba aja
13.02.20240 kommentaari

Oluline teema, millest ettevõtjaid nõustades räägime, on aeg. Millal ikkagi on õige aeg oma kaubamärki kaitsta? Teoreetiline vastus on, et kohe, kui tekib idee mõne nime või logo alt oma toodet-teenust pakkuda. Kaubamärgi registreerimisel kehtib „kes ees, see mees“ põhimõte ja kaitseta märgi võib keegi kolmas ootamatult endale napsata. Seda nõuannet on tegelikkuses aga ehk keeruline järgida. Tegevust alustades ei pruugi olla kindlust, et ettevõtmisest ka asja saab ja kaitsesse tehtav rahaline investeering nii varases faasis võib näida põhjendamatu.

Kuu kaubamärk „Aeg ubasteks hetkedeks” toetab farmereid ja pakub kohvisõpradele naudinguhetki
30.01.20240 kommentaari

On rõõm teatada, et jätkame eriliste kaubamärgilugude jutustamist ka alanud aastal! Kahel aastal kuu kaubamärgi tiitli pälvinud ettevõtjad on andnud meile sooja tagasisidet – selline märkamine on neile oluline. Miks? Kaubamärgiloo jagamine on hea viis oma brändi väärtusi ja hingeelu tarbijani viia. Ühtlasi innustab see teisi ettevõtlikke inimesi oma loomevara väärtustama ja kaitsma.

Jõulukuu parim kaubamärk HUIK! kannab noorte lauluhääled inimeste kõrvu
21.12.20230 kommentaari

Midagi helendab, helgib ja tuikab
kaugete kinkude takka,
kaugete metsade takka
midagi kutsub ja hüüab ja huikab...*

Neis ridades huikab luuletajale kevad, ent seekordses pühadehõngulises kaubamärgiloos huikavad lugejaile vastu hoopis ühe noortekollektiivi helisevad lauluhääled.

Esitleme meie detsembrikuu parimat kaubamärki:

km huik

KUU KAUBAMÄRK | Digituul OÜ juht Andrus Martmaa: kaubamärk on otsetee brändi väärtusteni
27.11.20230 kommentaari

Aasta on peagi lõppemas ja saabumas on jõulud, mida sageli imede ajaks peetakse. Imedesse võib ju uskuda, aga kas eduka kaubamärgi ja brändi sünniks piisab vaid imest?

Oktoobrikuu kaubamärk Lambivärk ühendab õppimise unega ja vanema lapsega
22.10.20230 kommentaari

Ajal, mil kellad hakkavad kohe-kohe näitama talveaega ja maad on võtnud jahe hämarus, vajame hädasti valgust. Ja mitte ainult elektrivalgust, vaid ka sellist, mis hinge kosutaks ja vaimu virgena hoiaks. Just säärane, neid kahte terasel moel ühendav toode on peidus meie selle kuu parimaks valitud kaubamärgi taga.