Kuu kaubamärk MÖKU toob kokku inimesed, kes iseennast liiga tõsiselt ei võta
21.06.20240 kommentaari

Aeg-ajalt on teiste riikide loomevaraametitest ja mujaltki uuritud, kuidas täpselt meil kuu kaubamärgi valimine käib. Vastame siis, et tiitlile kandideerivad värskelt registreeritud märgid, mis on keelemängulised, kaunikõlalised, nutikad või muul moel sõnaliselt või visuaalselt eriti silmapaistvad. Ilmselt ei rahuldaks küsijaid vastus, et peab lihtsalt üks äge märk olema, mis kõigile meeldib.

Selle kuu parimat kaubamärki ei oskaks küll aga teisiti iseloomustada kui – nii äge! Vahel sellest tõepoolest piisabki.    

Kuu kaubamärk RAUATALTSUTAJAD paneb Eesti oskustöömeistrid teleekraanil särama
23.05.20240 kommentaari

Kui oluline on telesaate puhul selle pealkiri? Meie värskest kuu kaubamärgi loost saame teada, et märgi omanikel kulus oma telesaate pealkirjani jõudmiseks mitu aastat. Tegu on ju loometeosega, millele nime mõtlemine on ettevõtjate sõnul tavapärasest suurem väljakutse.

Lääne-Harjus minevikku taga ei õhata: valla kaubamärk #harjuära kutsub uuega kaasa minema
24.04.20240 kommentaari

Avalik sektor on muutumas aktiivseks teenusepakkujaks ja ka siin vajatakse üha enam originaalset brändingut, nii nagu erasektoriski. Seetõttu ongi suur rõõm tunnustada kuu parima kaubamärgi tiitliga juba teist tarmukat Eestimaa valda!

Märtsikuu parima kaubamärgi HOOG omanikud: oma kaubamärgi kaitsmine kinkis meile sügava une!
25.03.20240 kommentaari

Emadepäev on küll alles saabumas, ent emade tarkusest on põhjust rääkida ka selle kuu kaubamärgiloos.

Muusikamaailma Hunt Kriimsilmad: Mihkel Sirelpuu ja Anton Must on kaubamärgi SMUUV üles ehitamisse pannud oma hinge ja vaba aja
13.02.20240 kommentaari

Oluline teema, millest ettevõtjaid nõustades räägime, on aeg. Millal ikkagi on õige aeg oma kaubamärki kaitsta? Teoreetiline vastus on, et kohe, kui tekib idee mõne nime või logo alt oma toodet-teenust pakkuda. Kaubamärgi registreerimisel kehtib „kes ees, see mees“ põhimõte ja kaitseta märgi võib keegi kolmas ootamatult endale napsata. Seda nõuannet on tegelikkuses aga ehk keeruline järgida. Tegevust alustades ei pruugi olla kindlust, et ettevõtmisest ka asja saab ja kaitsesse tehtav rahaline investeering nii varases faasis võib näida põhjendamatu.

Kuu kaubamärk „Aeg ubasteks hetkedeks” toetab farmereid ja pakub kohvisõpradele naudinguhetki
30.01.20240 kommentaari

On rõõm teatada, et jätkame eriliste kaubamärgilugude jutustamist ka alanud aastal! Kahel aastal kuu kaubamärgi tiitli pälvinud ettevõtjad on andnud meile sooja tagasisidet – selline märkamine on neile oluline. Miks? Kaubamärgiloo jagamine on hea viis oma brändi väärtusi ja hingeelu tarbijani viia. Ühtlasi innustab see teisi ettevõtlikke inimesi oma loomevara väärtustama ja kaitsma.