Kuu kaubamärgi Teraapiahunt omanik Kätlin Servet: tegutseda tuleb nüüd ja kohe, sest homme võib olla liiga hilja!
24.07.20250 kommentaari

„Kui mõtled oma ettevõtte luua, siis lihtsalt astu see samm! Elada tuleb nüüd ja praegu, sest homme on alles tulevikus.“ Selle lihtsa, aga toeka mõttetera võib panna kõrva taha meie juulikuu parimaks valitud kaubamärgi omaniku, terapeut Kätlin Serveti intervjuust. Ettevõttega alustamiseks on vaja otsustusjulgust ning seda nõuab ka teadlik tegutsemine enda loodu kaitseks.

Domeeninime kaaperdamise eest kaitseb ettevõtjat registreeritud kaubamärk
23.08.20230 kommentaari

Patendiameti möödunud aasta lõpul valminud Eesti väike- ja keskmise suurusega ettevõtete uuringust selgus, et tervelt 62% uuringus osalenud ettevõtjatest hindab intellektuaalomandist olulisemaks domeeninime, kaubamärgi registreerimiseni jõuavad vähesemad. Paraku võib kaubamärgi registreerimata jätmine olla suur oht ettevõtte domeeninimele ja nii ettevõtte identiteedile tervikuna.

Veebruarikuu kaubamärk PAKOO päästab inimkonda pakendiprügist
21.02.20230 kommentaari

Juba teist korda valisime kuu parimaks kaubamärgi, mille omanikud on võtnud enda südameasjaks muuta kodumaine pakendimajandus rohelisemaks. Teema kõnetab – ootab ju ühiskond pikisilmi ülemaailmsele prügikriisile toimivaid lahendusi. Kahtlemata loovad ettevõtted sedavõrd suurte ühiskondlike probleemidega tegelemisel rohkelt intellektuaalomandit, mille elujõu ja läbilöögivõime tagab just selle kaitsmine.

Jaanuarikuu parim kaubamärk MO : ON saab oma väe huntidelt
26.01.20230 kommentaari

Ettevõtjad on möödunud aastal Patendiametis käima läinud kuu kaubamärgi kampaania soojalt vastu võtnud, seega on suur rõõm jätkata inspireerivate kaubamärgilugude vahendamist ka uuel aastal! Selle aasta esimese kuu kaubamärgi lugu on kahtlemata inspireeriv, tõestades, et tarbijat kõnetava kaubamärgi alus on ettevõtja tugev ja selge visioon oma brändist. Kuigi Eesti turul tegutsevad ettevõtjad vahel uurivad, kas nende kaubamärk peab olema eestikeelne, siis hästi inglise keelt valdavat Eesti tarbijat kõnetavad ka ingliskeelsed tähised.

Vaata, millised ettevõtjad 2022. aastal oma intellektuaalomandit aktiivselt kaitsesid!
19.12.20220 kommentaari

Kui COVID-19 pandeemia vallandas tööstusomandi registreerimistaotluste mõneti üllatava kasvu, siis 2022. aastal on suund vastupidine. Sõja algus Ukrainas, pööraselt kasvanud energiahinnad, kiire inflatsioon ja ülemaailmselt tõusvad intressimäärad on tekitanud ebakindluse ja ettevaatliku suhtumise investeeringutesse ning on paraku kaasa toonud ka tööstusomandi registreerimistaotluste märgatava vähenemise.

Septembrikuu parim kaubamärk OPADII köidab tähelepanu ja kõnetab sihtrühma
23.09.20220 kommentaari

Taas on käes aeg, kui Keeleameti algatusel valitakse ilusaid eestikeelseid ettevõttenimesid. Huvitava kokkusattumusena on seni meie kõik kuu lemmikuks valitud kaubamärgid samuti eestikeelsed või eesti keele kõlalised. Põhjus on ehk selles, et nutikad ja stiilsed keele- ja mõttemängud õnnestuvad kõige paremini emakeeles ning tarbijat kõnetab enim just emakeelne leidlik tähis – keele peensused ja mitmekihilisus on siin hõlpsamini tajutavad kui võõrkeelse märgi puhul.