Henrik Roonemaa kuu kaubamärgist ALGORÜTM: vajame kaubamärgikaitset, sest meie looming eksisteerib vaid bittide ja baitide kujul
26.07.20220 kommentaari

Turul aktiivselt tegutsev ettevõtja jõuab enamasti paratamatult arusaamani, et oma äritegevuse vilju tuleb konkurentide eest kaitsta. Kui sinu toode on selline, mida ei saa vormi valada, pakki panna ja kliendile saata, võib see tunduda eriti keeruline. Tõsi on, et blogi ja sotsiaalmeedialehe sisule või üritusele – nagu ettevõtjad aeg-ajalt Patendiametilt uurivad – pole võimalik patenti võtta.

Jaanikuu kaubamärk VAGA ammutab inspiratsiooni eesti keele ja looduse väest
14.06.20220 kommentaari

Sõnaveeb annab „vaga“ tähenduseks „vaikne, tasane, vagur“ ja sõna sünonüümideks näiteks „malbe“, „leebe“, „mahe“. Vaga võib olla inimene, aga ka tuul või vesi. Eesti keeles öeldakse vaga vesi, sügav põhi, mis viitab lihtsa pealispinna all peituvale keerukusele. 

Mida peaks iga ettevõtja intellektuaalomandi kaitsmisest teadma?
07.06.20220 kommentaari

Nagu traditsiooniks on saanud, korraldasime selgi aastal intellektuaalomandipäeva puhul viktoriini, kus panime proovile vastajate teadmised kaubamärkide ja disainide kaitsmise teemal. Huvi viktoriini vastus oli suur ja ligikaudu 200 vastaja seas läksid loosi ka üllatusauhinnad. Meie rõõmuks selgus, et teadlikkus intellektuaalomandist on üsna kõrge. Näiteks teatakse, et hea kaubamärk ei kirjelda toodet või teenust ja et see tuleks registreerida kohe, kui on loodud. Siiski kiputakse eksima mõningate ettevõtjale oluliste põhitõdede vastu.
 

Kuu kaubamärk TEEKOND NULLI viib rännakule puhtama maailma poole
23.05.20220 kommentaari

Olukorras, kus registreeritud kaubamärkide arv üha kasvab, on kaubamärgi valik ettevõtte jaoks strateegiline samm. Õigesti valitud kaubamärk on võimas tööriist, mille abil turul eristuda, tarbija ostukäitumist mõjutada ja oma brändi kujundada. Tänapäeval on brändingus olulisel kohal ettevõtte lugu ehk mõjuv ja tugev sõnum, mida ettevõte oma tegevusega edastab, ning kaubamärgil on selle loo vahendamisel kahtlemata suur roll.

Ettevõtja küsib: mida teha, kui minu kaubamärgiõigusi rikutakse?
16.05.20220 kommentaari

Sageli pöörduvad ettevõtjad patendivoliniku poole murega, et nende kaubamärgiõigusi rikutakse. Ühte standardset lahendust sellele olukorrale pole, kuid paratamatult tuleb asuda tegutsema, et rikkumine lõpetada. Milliseid samme peab selleks astuma? 

Kuu kaubamärk Punane Ristik jagab lootust ja abi kõige hapramatele
18.04.20220 kommentaari

Õnnetoojaks peetud, rahvameditsiinis tervistavate omaduste poolest tuntud ristiku liike leidub Eesti looduses arvukalt – on aas-, alpi, kassi-, kuld-, mägi-, pruun, roosa, valge, punane ristik. Üks neist on alates möödunud aastast toomas Eesti inimestele õnne ja tervendust pisut teistsugusel moel …

Esitleme meie aprillikuu parimaks valitud kaubamärki: