Uut tüüpi kaubamärkide võimalused on Eestis alles avastamata
10.06.20200 kommentaari

Hiljuti jõudis meediasse uudis, et tuntud tanklakett Olerex kuulutas välja audiologo konkursi, kuhu oodatakse „20 sekundi pikkust meeldejääva ja sõbraliku kõlaga helget heliteost“, mida ettevõte hakkaks kasutama oma reklaamides. Kui Olerex otsustaks oma tulevase audiologo kaubamärgina kaitsta, oleks tegu esimese omalaadsega Eestis.

Lõppev aasta tõi Eesti kaubamärgisüsteemi kasutajatele kaasa uuendusi
19.12.20191 kommentaar

Nimelt tehti üle hulga aja kaubamärgiseaduses märkimisväärseid muudatusi. Seadusemuudatused, mille töötas välja Justiitsministeerium koostöös patendivolinike, patendiameti ja teiste seadust kasutavate sihtrühmadega, jõustusid kevadel kahes osas, märtsi lõpus ja aprilli alguses.