Pane oma teadmised proovile kaubamärgiviktoriinil!
On teada, et uue toote või teenuse turuletoomisel ei saa ettevõtja läbi ilma hea kaubamärgita – ja iga märk, mis on plaanis kasutusele võtta, tuleb eduka äri huvides ka õigel ajal ära kaitsta.
Kuigi üldjuhul saab registreerimiseks toodud märk Patendiametist positiivse otsuse, on olukordi, kus seadus ei võimalda esitatud kaubamärki registreerida või vaidlustatakse märk varasema õiguse pärast. On olnud ka juhuseid, et kaubamärgi registreerimise vajalikkus ilmneb ettevõtjale alles siis, kui keegi teine tema märki kasutama hakkab ja on halvimal juhul selle ka juba enda nimele registreerinud.
Millised on need hädavajalikud teadmised, mis aitavad kaubamärgi kaitsmisel edukas olla? Märgi kaitsmiseks ei olegi tegelikult vaja palju teada – on lihtsalt vaja teada õigeid asju!
Eespool kirjeldatud olukordi saab aga ennetada, kui võtta hetk aega ja selgeks teha, millised on need hädavajalikud teadmised, mis aitavad kaubamärgi kaitsmisel edukas olla. Märgi kaitsmiseks ei olegi tegelikult vaja palju teada – on lihtsalt vaja teada õigeid asju!
Patendiamet aitab ettevõtjatel oluliste kaubamärgiküsimustega kursis olla: korraldame seminare, anname välja teavikuid, nõustame ettevõtjaid kohapeal ning osaleme erinevatel intellektuaalomandit tutvustavatel üritustel.
Selleks et igaühel oleks võimalus kindlaks teha, millised on just tema kaubamärgiteadmised, oleme koostanud kaubamärgiviktoriini, mis aitab kummutada eksiarvamusi ja näitab ära teemad, millega tasub end rohkem kursis hoida.
Küsimustiku aitasid kokku panna kaubamärgieksperdid, kes nõustavad ettevõtjaid iga päev ja annavad loenguid.
Viktoriin on kättesaadav siit ja Patendiameti kodulehelt. See koosneb 13 valikvastustega küsimusest, maksimaalselt on võimalik saada 17 punkti. Kui soovid viktoriini ka teistele kättesaadavaks teha, jaga seda Facebookis. Vastanute ja loosimises osaleda soovijate vahel loosib Patendiamet välja üllatusauhinnad.
Test on suunatud eelkõige kaubamärgitaotlejale, kuid osalema on oodatud kõik, kes ei pelga ennast kaubamärgiteemadel proovile panna.
Oleme rõõmsad, kui annate ka meile tagasisidet, milline küsimus osutus kõige keerukamaks või mille kohta oleks rohkem infot vaja: kaubamark@epa.ee.
Head lahendamist!