Kas teadsid, et kaubamärgil saab olla mitu omanikku? Üks meeskond, loominguline kollektiiv või kasvõi kuus rattaseiklejat võivad ühiselt registreerida koos loodud brändi.
Kas teadsid, et kaubamärgil saab olla mitu omanikku? Üks meeskond, loominguline kollektiiv või kasvõi kuus rattaseiklejat võivad ühiselt registreerida koos loodud brändi.
Põhja-Soome linn Rovaniemi registreeris 2009. aastal Euroopa Liidu kaubamärgi „The Official Hometown of Santa Claus“ („Jõuluvana ametlik kodulinn“). Enam kui viisteist aastat hiljem on ühel mehel tekkinud soov kaubamärk tühistada – Hollandi vabakutseline ajakirjanik Lex Boon on tuntud oma sensatsiooniliste artiklite poolest.
Väidetavalt tõi piparkoogid 992. aastal Euroopasse Armeenia munk Gregorius Nikopolisest, kes õpetas prantsuse kristlastele nende küpsetamist.
„Minu arvates on kõige suurem viga vähene eristuvus,“ tõdeb meie värske kuu kaubamärgi omanik, pikaajalise üritusturunduse kogemusega Hando Sinisalu, kommenteerides tänast äriürituste maastikku, kus sarnased ja kirjeldavad nimed sulavad ühtlaseks massiks – kaotades oma tõmbejõu veel enne, kui neid märgata jõutaks.
Täpselt nädala pärast, 14. novembril tähistatakse ülemaailmset diabeedipäeva, mille fookuseks on sel aastal „Diabeet ja töökoht“ („Diabetes and the workplace“) [1]. Selles, et I tüübi diabeetikud saaksid elada täisväärtuslikku elu ja käia tööl, on väga olulist rolli mänginud erinevatesse valdkondadesse kuuluvad leiutised.
Inglise vutitäht Cole Palmer on kaitsnud oma „külma“ tähistava käeliigutuse kaubamärgina. Nii on tal täielik kontroll selle üle, kuidas tema ikooniline žest jalgpallimaailmas raha teenib.