Taavi Eelmaa: kaitsesin oma kaubamärgi, et head plaanid liiva ei jookseks
14.01.20250 kommentaari

Meie selle aasta esimeses kuu kaubamärgi loos heidab luuletaja, dramaturg, esineja ja lavastaja Taavi Eelmaa valgust loometöö pragmaatilisemale küljele. Ettevõtjana tegutsev Eelmaa ütleb, et sageli takistavad kunstiinimesi oma loomingu praktilise poole eest hoolt kandmast eelarvamused ja liigne tundelisus. Kui aga vaadata oma tööd kui toodet või teenust, millel on mõõdetav väärtus ja aeg, on sellega tegelikult võimalik oma loomingut hoopis väärindada, leiab Eelmaa.

Kuu kaubamärk Ligipääsuke näitab teed võrdsuse ja hoolimiseni
16.12.20240 kommentaari

Detsember on lõppemas ja kaksteist 2024. aasta parimat kaubamärki selgunud! Kõikide nende kaubamärkide eriilmelised lood tuletavad meelde, et oma loomevara registreerimine pole kellegi privileeg, vaid kättesaadav ja vajalik võimalus kõigile, ka pisematele ettevõtjatele ja loojatele. Oma ideede nähtavaks tegemine ning nende kaitsmine on igaühe õigus.

Kaubamärgi NÖÖSKER omanik Caroline Aruoja: Eesti tooraine ja eesti keele üle tasub uhkust tunda ja neid kogu maailmas tutvustada!
19.11.20240 kommentaari

Aeg-ajalt jääb kaubanduses silma mõni murdekeelse nimega toode. Murdekeele kasutamine tootenimedes rikastab meie ärikultuuri ja köidab tarbijate tähelepanu. Esile tõuseb selle poolest just toiduainetööstus – ehk seetõttu, et toidu puhul on tarbijale kauba piirkondlik päritolu tähtis. Ka enamik Patendiametis registreeritud murdekeelseid kaubamärke tähistavad just toidukaupu. Tegu on seejuures peamiselt lõunaeesti või saarte murdes tähistega.

Fotograatsiline Tiina Villako püüab pildile inimsuhete ilu
29.10.20240 kommentaari

Meie kuu kaubamärgi lugude eesmärk on tutvustada toredaid Eesti kaubamärke ja tunnustada ettevõtjaid oma loomevara kaitsmise eest. Pealispinna all on need aga eelkõige lood inimestest, kes on unistanud, end ületanud, midagi ehk ohverdanudki ja teinud kõvasti tööd, et oma eesmärgid ellu viia.

Ka värske kuu kaubamärk on selle taga oleva ettevõtja nägu. Enesekindlus ja „graatsia“ oma tegevusalal ei tulnud üleöö. Just kaubamärgi kaitsmine aitas ettevõtjal mõista, kui palju tööd on ära tehtud ja kui suurt väärtust see tegelikult endas kätkeb.

Kuu parim | Eriline kaubamärk, mis aitab Tallinkil oma brändilubadust täita
27.09.20240 kommentaari

Teadmiste kuul on sobilik teha juttu ühest erilisemat tüüpi kaubamärgist, millest suur osa ettevõtjaid ehk kuulnudki pole. Nimelt saab alates 2017. aastast Euroopa Liidus ja 2019. aastast Eestis taotleda kaitset liikumismärgile. Erinevalt tavapärasest staatilisest kaubamärgist sisaldab liikumismärk logo, mõne sümboli või muude graafiliste elementide liikumist.

Kuu kaubamärk | Puristaja OÜ omanik Egon Hütt: et turul püsida ja oma brändi kaitsta, tuleb iga päev pingutada
26.08.20240 kommentaari

Kuidas jääda ettevõtjana ellu turul, kus konkurents on kõva? Meie värske kaubamärgiloo persoon, ehitusvallas tegutsev Egon Hütt on hea näide, et see on võimalik, kuid kaugeltki mitte lihtne.