pildil naine kaupluses, taustal rõivad, jalatsid

Kuu kaubamärk Punane Ristik jagab lootust ja abi kõige hapramatele

Õnnetoojaks peetud, rahvameditsiinis tervistavate omaduste poolest tuntud ristiku liike leidub Eesti looduses arvukalt – on aas-, alpi, kassi-, kuld-, mägi-, pruun, roosa, valge, punane ristik. Üks neist on alates möödunud aastast toomas Eesti inimestele õnne ja tervendust pisut teistsugusel moel …

Esitleme meie aprillikuu parimaks valitud kaubamärki:

pildil tekst punane ristik taaskasutuskeskus

Kaubamärgi omanik on Eesti Punane Rist ja kaitse on kaubamärgiga saadud erinevate kaupade jae- ja hulgimüügiteenustele.

Punane Ristik on Tallinnas asuv heategevuslik taaskasutuspood, mille müügitulu läheb Punase Risti kaudu enim haavatavate abistamiseks. Kaupluses on müügil taskukohase hinnaga, mh Eesti inimeste annetatud riided, jalatsid, aksessuaarid ja sisustuskaubad.

Milliseid seoseid ja mõttemänge kätkeb endas Punase Ristiku nimi ja miks otsustati see kaubamärgina registreerida, räägib Patendiametile kaupluse juhataja Kristi Kristall (pildil).    

„Kaupluse nimeni jõudsime konkursi kaudu, kusjuures nime Ristik pakuti mitu korda. Kõige enam kõnetas meid aga Rita Õunapuu kaaskiri: "Ristikhein on tuntud nii argise, tagasihoidliku välimusega leebe ravimtaimena kui on ka maagiliste võimetega taimena mitmetes kultuurides. Erilist õnne tõotab neljalehelise ristiku leidmine – see pidavat tooma leidjale usku, lootust, armastust ja õnne. Punase Risti tegevuski pakub nii kiiret abi hättasattunuile kui ka pikemaajalist usku, lootust, õnne ja ehk ka armastust neile, kes otsivad oma lähedast. Punase Ristiku kaupluse nimi peakski meenutama nii toetajatele kui ka külastajatele, et andja väike abi võib saaja jaoks olla suureks toeks."

Selles kaaskirjas oli hästi tabatud seos kaupluse ja Punase Risti vahel. Et seost veelgi tugevdada, sai kaubamärki sisse toodud Punase Risti logo punane, mida kasutasime ühel ristikheinalehel. Ristikheinalehed meenutavad südameid – rohelised südamed sümboliseerivad armastust keskkonna ja looduse vastu, punane süda tähistab aga armastust ja hoolivust.

Kaubamärgi registreerimine oli meie jaoks enesestmõistetav samm. Plaanime avada selliseid kauplusi mujalgi Eestis ja meie soov on, et kahevärvilisest ristikumärgist saaks teada-tuntud sümbol, mis toob kohe silme ette meie hoole ja armastusega loodud heategevuslikud kauplused.“

 

Oma kaubamärki saad registreerima asuda siin. Kui vajad nõu, siis kirjuta meile aadressil kaubamark@epa.ee või helista telefonil 627 7937.

Jaanuarikuu kaubamärgi lugu vaata siit

Veebruarikuu kaubamärgi lugu vaata siit

Märtsikuu kaubamärgi lugu vaata siit

Mari-Epp Tirkkonen

Kaubamärgiosakonna vanemekspert

Autentimine ID kaardiga

Tähelepanu! Kommenteerija nimi ja kommentaar kuvatakse käesoleval lehel ja indekseeritakse otsingumootorite poolt.