Septembrikuu kaubamärk MUUNI: kuuni, tagasi ja unegurmaanide südameisse
25.09.20250 kommentaari

Seal, kus kohtusid hea uni, mõnus voodipesu ja entusiastlikud noored ettevõtjad, sündis eriline bränd MUUNI, mis on praegu vallutamas Eesti unegurmaanide südameid. Just sellest vahvalt sõnamängulisest tähisest meie värskes kuu kaubamärgi loos juttu tulebki.

Esitleme septembrikuu parimat kaubamärki:

 

Muuni

Kuu kaubamärk │ Reet Aus: loomevarguse eest kaitseb registreeritud kaubamärk
26.08.20250 kommentaari

Loomevaldkonnas on paratamatu, et ühe ideed inspireerivad teisi. Küsimus on, kus lõpeb tõlgendus ja algab vargus. Meie värske kuu kaubamärgi omanik, disainer Reet Aus ütleb, et kui keegi tema loomingust inspiratsiooni ammutab ja nii uut väärtust loob, on see pigem kompliment. Ent kui seda pahatahtlikult kasu saamiseks kopeeritakse, võib minna vaidluseks – just siin tuleb disaineri sõnul mängu kaubamärgi registreerimisest tõusev kasu.

Kaubamärgiks liiga kuulus: doktor Watsoni juhtum
29.07.20250 kommentaari

Noor Stamford vaatas üle oma veiniklaasi mulle kaunis kummaliselt otsa.  

„Te ei tunne veel Sherlock Holmesi,“ sõnas ta. „Mine tea, kas te just teda korterinaabriks tahaksite.“ 

„Mispärast, mis tal siis viga on?“ 

„Ega ma öelnudki, et tal midagi viga oleks. Ta on lihtsalt oma ideede poolest natuke veidrik – entusiast mõningates teadusharudes. Ent niipalju kui ma teda tunnen, on ta muidu päris korralik poiss.“* 

Kuu kaubamärgi Teraapiahunt omanik Kätlin Servet: tegutseda tuleb nüüd ja kohe, sest homme võib olla liiga hilja!
24.07.20250 kommentaari

„Kui mõtled oma ettevõtte luua, siis lihtsalt astu see samm! Elada tuleb nüüd ja praegu, sest homme on alles tulevikus.“ Selle lihtsa, aga toeka mõttetera võib panna kõrva taha meie juulikuu parimaks valitud kaubamärgi omaniku, terapeut Kätlin Serveti intervjuust. Ettevõttega alustamiseks on vaja otsustusjulgust ning seda nõuab ka teadlik tegutsemine enda loodu kaitseks.

Värv võetud: Eesti Post sai oranžile kaubamärgikaitse
03.07.20250 kommentaari

Eesti Post, tuntud peamiselt Omniva brändi alt, on Patendiametis registreerinud üksnes oranžist toonist koosneva kaubamärgi. Tegu on Eestis haruldase juhtumiga, kus üks värv on saanud monopoolse kaubamärgiõiguse. Eesti Postil on nüüd õigus keelata konkurentidel oranži oma toodetel ja teenustel kasutada.

Nimi või logo: kuidas oma kaubamärki kõige paremini kaitsta?
25.06.20250 kommentaari

Kaubamärk on sinu ettevõtte vara. Selle abil tunnevad kliendid su brändi ära, seovad sind usalduse ja kvaliteediga ning eristavad sind konkurentidest. Seetõttu peaksid oma brändi olulisemad elemendid (nt nime ja logo) kindlasti kaubamärgina registreerima. Aga millisel kujul oma kaubamärgile kaitset taotleda, kui valikuid on mitu ja rahalised võimalused piiratud? 

1. Kaubamärk saab kaitse taotluses esitatud kujul